Nejen legendární pivo: Plzeň má tradici i v autech a porcelánu

V Plzni se v průběhu staletí vyvinula bohatá tradice výroby různých produktů, které jsou známé pro svou kvalitu a jedinečný charakter. Nejznámějším výrobkem spojeným s Plzní je bezpochyby pivo.

Toto světově proslulé pivo, známé svou jemnou chutí a zlatavou barvou, má kořeny až v roce 1842, kdy ho poprvé uvařili v místním pivovaru. Plzeňské pivo se stalo synonymem pro kvalitní ležák a přitahuje milovníky tohoto druhu alkoholu z celého světa. Dalším typickým výrobkem spojeným s Plzní jsou auta. Automobilka, která vznikla v roce 1895, je odrazem průmyslového dědictví města. Vyrábí širokou škálu automobilů, které jsou známé pro svou spolehlivost, inovativní design a konkurenceschopné ceny.

Praktičnost a estetika

Plzeňský porcelán je dalším typickým výrobkem spojeným s tímto městem. Plzeňská porcelánka produkuje od roku 1906 kvalitní porcelánové výrobky, které jsou ceněny jak pro svou estetiku, tak pro svou praktickou hodnotu. Od elegantních čajových souprav po dekorativní porcelánové figurky. Výrobky nejenže reflektují bohatou průmyslovou historii města Plzně, ale také dokazují schopnost vyrábět produkty světového významu s vysokou úrovní kvality a inovace.

Produkty v Západních Čechách

Škoda Group: Atraktivní zaměstnavatel, který jde s dobou

Cílem pro letošní rok je zvýšení výkonnosti a konkurenceschopnosti, což platí i pro oblast HR. Společnost chce být partnerem a oporou pro všechny zaměstnance, aby mohli dosahovat společných cílů. Od letošního roku se pyšní oceněním, které potvrzuje, že jde o velmi atraktivního zaměstnavatele. Přečtěte si rozhovor, ve kterém odpovídá Šárka Moučková, Vice President pro Lidské zdroje ve Škoda Group.  

zdroj: ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

zdroj: ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

Škoda Group se letos umístila ve studii TOP Zaměstnavatelé 2024 v rámci kategorie Automobilový & Strojírenský průmysl na druhém místě. Co pro vás toto ocenění znamená? 
Názor studentů a mladých lidí obecně je pro nás zásadní. Považujeme ho za důležitou zpětnou vazbu, která nám pomůže zlepšit vnímání Škoda Group jako atraktivního zaměstnavatele, schopného oslovit talenty už na začátku jejich produktivního věku. 

Jaká se hodnotila kritéria a které přednosti byly dle vašeho názoru rozhodující pro získání stříbrné příčky? 
Otázky jsou směřovány především na image a prestiž společnosti na trhu práce, kulturu, kvalitu pracovního prostředí, možnost osobního růstu a kariérního rozvoje a řadu dalších věcí. Naši silnou stránkou je vývoj a výroba produktu s vysokou přidanou hodnotou pro celou společnost (zákazníky, pasažéry, města i regiony).  

zdroj: ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

zdroj: ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

V Plzeňském kraji jste dlouhodobě vnímáni jako silný a stabilní zaměstnavatel. Kolik zaměstnanců nyní máte? 
Škoda Group sdružuje 26 společností primárně v rámci Evropy a máme přes 8000 zaměstnanců. Nejvíce jich je právě v Plzni, kde jsou hned dva naše významné výrobní závody.  

Šárka Moučková, Vice President pro Lidské zdroje ve Škoda Group, zdroj: ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

Šárka Moučková, Vice President pro Lidské zdroje ve Škoda Group, zdroj: ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

Zajímají vás další produkty vyrobené v ČR?
Vyberte si ty nejzajímavější na mapě a přečtěte si o nich více

©2024 VLTAVA LABE MEDIA, a.s. Kopírování obsahu je bez písemného souhlasu společnosti Vltava Labe Media, a.s. zakázáno.

denik.cz